Thursday 25 February 2010

Daily Turkish Feed XX



Bir aşk mektubu

'Canım sevgilim,

Bir aydır senden uzaktayım. Seni ne kadar özlediğimi bilemezsin. Buraya geldiğimden beri durmadan çalıştım. Son bir iki gündür işler hafiflediği için sana yazmaya vakit bulabildim. Her zaman seni düşünüyorum. Biliyormusun, tanıştığımız günü hiç unutamıyorum. Ne kadar mutluyduk. Sen hayatta tanıdığım en değerli varlıksın. Senin için her fedakârlığa hazırım, bunu bilmeni isterim. 

Sana kavuşacağım anı dört gözle bekliyorum. Çok yakında görüşmek ümidiyle, kucaklarım.

Genç kız mektubu okur okumaz telefona sarıldı :

- Alo, canım, sen misin? Mektubunu biraz önce aldım. Ben de seni çok özledim. Bu hafta sonu gelebilir misin?
- Şey, hava çok soğuk, yağış var. 
- Ama yollar açık. İstersen yataklıyla gel. 
- Ben trende hiç uyuyamam.
- Mektubunda beni özlediğini yazıyorsun da.
- Tabii, seni görmeyi çok isterim, ama biliyorsun, hafta sonları arkadaşlarla satranç oynuyoruz. 
- Peki, o zaman senden bir tek fedakârlık istiyorum: bir daha canın sıkıldığı zaman bana aşk mektubu yazma!

No comments:

Post a Comment