Wednesday 10 February 2010

Daily Turkish Feed XIII



Gösteriler, kültür etkinlikleri


- Ayten, bu akşamki Rus balesine iki biletim var. Gelmek ister misin?
- Ben sinemaya gitmeyi düşünüyordum, ama tabii baleyi tercih edeceğim. Bu fırsat her zaman elime geçnez.
- Çok yetenekli bir dans grubuymuş, görenler çok beğenmişler. İki ay önce Açık Hava Tiyatrosu'ndaki şu 'Modern Bale' gibi değildir, inşallah. Konusu, figürleri ne kadar yapay, sahne düzeni de ne kadar kötüydü, hatırlıyor musun?
- Bu gösteri çok farklı olacak, eminim. Gazetelerde olumlu eleştiriler çıktı. Ben de seni Victor Hugo'nun Doksan Üç adlı oyununa davet ediyorum. Şu anda Devlet Tiyatrosu'nda oynuyor.
- Ben o oyunu geçen sene Fransa'da gördüm ama buradakini de gördükten sonra bir karşılaştırma yapabilirim.
- Yarın gidip biletlerimizi alayım. Senin için hangi gün uygun?
- Mümkünse haftaya salı olsun. Biliyorsun çarşamba günleri dersim yok, o sabah erken kalkmam gerekmiyor.
- Unutmadan söyliyeyim: haftaya salı günü, Selim'in sergisinin açılışına da gitmemiz lazım.
- Tabii, gideriz. Bu sıralarda günlerimiz kültür etkinlikleriyle dolu olacak. Haydi hoşça kal, akşam sekize çeyrek kala Atatürk Kültür Merkezi'nin kapısında buluşmak üzere...


1 comment:

  1. Ataturk kultur merkezi is like in the end of the world.

    ReplyDelete